Smykker



Hej!
Jeg ville bare lige lave et hurtigt indlæg inden jeg fordyber mig i min fantastiske bog (Blå Måne,Bind 2 i serien 'De Udødelige'. Kan klart anbefales !) Når.. tilbage der hvor jeg kom fra! De smykker i ser her, er nok mine yndligs smykker. Jeg er ikke så god til at huske at få den på, men det for mig ikke til at elske dem mindre. Halskæden er fra Georg Jensen, de fleste kender den nok under navnet Marguerit (Bonusinfo: jeg havde den faktisk på til min konfirmation, fik den af min Mormor og Morfar dagen før så jeg kunne have den på hele dagen). Den lille ring er fra Spinning, synes den ar super sød da den er så enkel og den fik jeg også til min konfirmation. Den store ring er fra HogM til en 20'er, kan godt lide den er lidt gammeldags. Det var vidst det, Go' aften her fra!
-Stine.


Har i nogle yndlings smykker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar